Upgrade je massage met een van onze  boosters. Kies voor de radiofrequentie (RF) of cavitatie booster of ga voor een detox klei wrap. Door een booster van 20 of 35 minuten bij te boeken, haal je het optimale uit je behandeling en zul je nog meer profijt hebben van het sculpting effect van de behandelingen.

Wat is een radiofrequentie (RF) booster?

Bij de radiofrequentie booster worden er elektrische en magnetische golven in de huid gewerkt. Dit zorgt voor opwarming van het vetweefsel en daardoor het afscheiden van afvalstoffen (vet en cellulite). Doordat het lichaam afvalstoffen afscheidt, wordt de bloedcirculatie aan het werk gezet en wordt de aanmaak van collageen gestimuleerd. Meer collageen zorgt voor een strakkere en gladdere huid.

Wat is een cavitatie-booster?

De cavitatie-booster werkt met geluidsgolven: een effectieve manier om vetophopingen los te maken en vetcellen af te breken. De pijnloze behandeling maakt gebruikt van contactgel en een cavitatie-apparaat. Het beste gladmakende en afslankende resultaat krijg je door cavitatie te combineren met radiofrequentie. Onze duo-booster van 35 minuten maakt dit mogelijk.

Waarom een booster?

De cavitatie- en/of radiofrequentie boosters zijn erg effectief na een liposuctie. Na een lipo-operatie kan je te maken hebben met onregelmatigheden en ‘bobbels’ in de huid. Dit probleem kan worden verholpen met cavitatie en radiofrequentie. Beide boosters stimuleren de bloedsomloop, zetten de collageen aanmaak aan het werk en zorgen ervoor dat er nog meer vetcellen worden afgebroken. Dit heeft een gladmakend effect en laat de bobbels na liposuctie verminderen of zelfs helemaal verdwijnen.

Contra-indicaties:

• Jonger dan 18 jaar
  • Ziekten en afwijkingen van de lever- of nierfunctie
  • Diabetes (ongereguleerde)
  • Metalen implantaten nabij de te behandelen zone
  • Kanker of tumor
  • Pacemaker/ defibrillator
  • Hart en vaatafwijkingen
  • Maag darmoperatie / problemen
  • Zenuwziekten
  • Auto-immuunziekten
  • Hemofilie
  • Trombose en gebruik van bloedverdunners
  • Stofwisselingsziekte
  • Beschadigde huidoppervlakte (dermatitis, eczeem, verwondingen, psoriasis, ontstekingen)
  • Zwanger of korter dan 6 weken geleden bevallen
  • Borstvoeding

Detox Klei Wrapping (20 min)

Natuurlijk poedermasker van groene klei uit de Amazone. Rijk aan mineralen, antioxidanten die een positieve invloed hebben op de bloedcirculatie in het lichaam.

Het werkt ontgiftend, de celstofwisseling wordt gestimuleerd zodat afvalstoffen worden afgevoerd, de vetstofwisseling wordt geactiveerd en het vochtgehalte in de huid wordt hersteld. Het revitaliseert en heeft ook een samentrekkende werking wat zorgt voor een efficiënt detox-effect.

Daarnaast is een wrapping zeer ontspannend!